e-Facturi Commerce - un modul foarte puternic pentru companiile cu foarte multe e-Facturi, primite sau trimise.
Un modul desktop foarte stabil, care poate descărca un număr imens de facturi lunar; le descarcă din SPV, le transformă într-un PDF ușor de citit, le salvează în mai multe foldere (XML si PDF), redenumește complet fișierele. Stabilitatea e asigurată de faptul că este un modul dektop nativ, nefiind nevoie de nicio improvizație la descărcarea fișierelor, cum fac aplicațiile web. Interfața aplicației este una intuitivă, ușor de utilizat.
e-Facturi Conta - un modul foarte stabil si flexibil, foarte apreciat de firmele de contabilitate; oferă management complet, inclusiv confirmări de la client.
Suntem compania care, încă din 2012, a promovat automatizările pentru managementul declarațiilor, recipiselor și vectorului fiscal în contabilitate.
După un efort considerabil, în 2024 am reușit crearea unui modul foarte stabil de management al e-Facturilor pentru firme de contabilitate, înlesnind inclusiv legătura cu clienții acestora, prin noul modul de acceptare a facturilor.
Suport excepțional, pentru clienți excepționali
Suntem compania care, încă din 2012, a promovat automatizările pentru managementul declarațiilor, recipiselor și vectorului fiscal în contabilitate.
Oferim suport personalizat prin chat, email, telefon și WhatsApp, iar din septembrie 2024, prin chatbot-ul nostru disponibil non-stop.
Vrei să te organizezi mai bine și mai rapid ?
Experiența ta cu 4Secunde este ideală încă din primul moment.
Încearcă acum 4Secunde!
Instalarea este rapidă și simplă, iar în câțiva pași vei putea testa toate funcționalitățile automatizate. Totul este pregătit pentru tine – începe să economisești timp chiar azi!
Semnare & Depunere
Semnarea și depunerea în masă a declarațiilor fiscale devin simple și eficiente. Automatizează întregul proces, de la semnare electronică până la depunerea documentelor la ANAF, economisind timp și reducând riscurile de eroare.
Descărcare Recipise
Descărcarea recipiselor se realizează automat, asigurând confirmarea rapidă a depunerii declarațiilor fiscale. Gestionarea recipiselor devine eficientă, cu posibilitatea de a accesa, organiza și arhiva documentele fără efort suplimentar.
Vector fiscal
Vectorul fiscal este generat și actualizat automat, centralizând toate obligațiile fiscale ale clienților. Permite monitorizarea și gestionarea ușoară a declarațiilor depuse, oferind o imagine clară și detaliată asupra statusului fiecărui client.
Integrare cu SPV
Integrarea cu SPV permite descărcarea automată a documentelor și mesajelor fiscale, precum notificări și somații, solicitarea de documente direct de la ANAF, și trimiterea acestora pe email către clienți. Facilitează accesul rapid la informațiile importante, asigură conformitatea și elimină necesitatea verificărilor și cererilor manuale constante.
e-Factura
Managementul e-Factura permite descărcarea tuturor facturilor electronice cu un singur click, o caracteristică pe care o gestionăm cu eficiență maximă. Facturile pot fi trimise automat pe email către clienți, iar începând din septembrie 2024 am dezvoltat o opțiune simplă pentru confirmarea facturilor de către clienți, prevenind astfel fraudele și asigurând un flux de lucru rapid și fără efort.
Ce înseamnă 4secunde pentru tine?
Ți-am spus că 4Secunde este cel mai organizat angajat? Arhivează și organizează toate declarațiile în foldere și sub-foldere, pentru fiecare client, pentru a accesa informațiile oricând, rapid, fără bătăi de cap.
Semnare & Depunere
Semnarea și depunerea în masă a declarațiilor fiscale devin simple și eficiente. Automatizează întregul proces, de la semnare electronică până la depunerea documentelor la ANAF, economisind timp și reducând riscurile de eroare.
Descărcare Recipise
Descărcarea recipiselor se realizează automat, asigurând confirmarea rapidă a depunerii declarațiilor fiscale. Gestionarea recipiselor devine eficientă, cu posibilitatea de a accesa, organiza și arhiva documentele fără efort suplimentar.
Vector fiscal
Vectorul fiscal este generat și actualizat automat, centralizând toate obligațiile fiscale ale clienților. Permite monitorizarea și gestionarea ușoară a declarațiilor depuse, oferind o imagine clară și detaliată asupra statusului fiecărui client.